30 december, 2017

Standardrubrik

Anmälan till Broholmskolan Jung

Vill du anmäla ditt barn till förskola, skola och fritids? Följ länken och gör din anmälan.

Anmälan Broholmskolan Jung

Ny huvudman

From 1 juli 2021 tar Broholmskolan i Lidköping över huvudmannaskapet för vår verksamhet och vi heter då Broholmskolan Jung. Verksamheten kommer att bedrivas som den har gjort innan och det är samma personal barn, elever och föräldrar möter. Vi hälsar huvudmannen Broholmskolan välkommen till Jung!

Hemsidan kommer efterhand att uppdateras och förändras. Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss.

Vi söker ekonomibiträde till köket

Just nu söker vi personal till vårt kök. Du kommer att arbeta både på Broholmskolan Lidköping och hos oss i Jung (from 1 juli, Broholmsskolan Jung).

Läs mer om tjänsten via länken.

Ekonomibiträde – Broholmskolans Ekonomiska Fören – Platsbanken (arbetsformedlingen.se)

Pedagogisk resurs/personal på fritidshemmet

Vi söker extra resurs i skola/fritids för höstterminen 2021. Klicka på länken för mer info.

Pedagogisk resurs/personal på fritidshemmet

Nu söker vi en förskollärare

Klicka på länken för att få mer information om den lediga tjänsten som förskollärare.

Rekrytering förskollärare 2021